CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 19, 2009

Happy 8th Birthday Aida





hari ni b'day aida yg ke 8. aku dgn hubby pulak sama2 kena bertugas pendaftaran pelajar semester khas. kek dah ditempah on friday..makanan ringan utk bg pada budak2 pun dah dibeli n siap dibungkus on friday nite. pepagi tadi lepas punch card n antar anak2 ke rumah mak aku dan hubby bergegas ke pasar untuk membeli barang2 utk menggoreng mee. tgh hari selepas lunch..gi ambil kek dan hantar ke rumah mak beserta barang2 utk dimasak. aku balik around 6.30 pm..pas tunaikan t/j aku dan hubby sama2 berperang di dapur utk siapkan makanan. aku ckp kat hubby..ini majlis anak kita..jgn harapkan org lain utk tolong hehehe..so buat berdua je la. waktu nak masuk maghrib mak balik n minta maaf sbb x dpt nak siapkan barang2 utk dimasak. aku kata sumer dah siap cuma nak goreng mee je. mak pun apa lagi..tros siapkan dapur n dia la yg menggoreng mee tu. aku nak buat sendiri tp dah mak yg nak buat..bg je la..kang dia ingat aku majuk lak sbb tgk barang2 x siap lg. sedangkan aku mmg dah niat majlis aida aku nak buat keje dgn hubby je. but mum is mum..apa je majlis dia mesti nak buat keje gak.

majlis start around 9pm sbb anak2 aku galak bermain dgn kwn2 dia. tak ramai budak yg dtg sbb ada yg balik kg. adik badik aku lak ramai x leh balik sbb ada hal yg x dpt dielak. neway..majlis berjalan dgn lancar..abis 6 bungkus bihun yg digoreng..kek 2kg tu pun abis..choc cake..mmg fav budak..most of the kids siap tambah kek tu 3x hahahaha.

0 comments: