CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 14, 2010

senamrobik

semalam pas program SEMS ada senamrobik plak. dah berbulan2 tak buat program ni tup2 nak dibuat balik. aku mula bwk suar track utk ditukar..tp lupa lak bwk kasut sukan..so aku x tukar suar track..just guna suar slack n sandal tumit tinggi aku tuk aerobik..bley gitu? hehehehe. step yg senang aku buat la..bila rasa mcm susah skit (melompat..goyang pinggul..hentak kaki) aku tgk org je la ahaks!

peng peng..tembak dia heheh ni la bos baru ITMS..fazlin


ee budak tudung ijau ni x abis2 gosip..nun di sana emi layan perasaan ingatkan bb di rumah


haa tgk tu..bukan nak ikut aerobik tp dok gelakkan org yg tgh beraerobik tu


3 ibu muda (tudung ijau pasan muda) yg tau nak posing je


ecewah..dgn penuh semangat darling hubby bersenamrobik ni. sbb coach dia cun kot hehe


terer tak aku senamrobik sambil pakai sandal tumit tinggi hehehe


laa tgk tu..budak berdua ni mmg pantang nampak kamera la. ustaz ridzuan plak nak march ke mana tu hehe


antara staf yg paling lmbt sampai. dah la x tukar suar dgn kasut..handbag x tinggal tu

2 comments:

abgBro said...

ni mesti jiman yg nangkap gambo neh..

manja-art01 said...

hehe bukan la..jiman sibuk bersenamrobik..member opis dia yg snap2 gambo tu ahaks!