CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 16, 2010

Tangguh lagi

apa nak jadi la agaknye. mak aku patut dijadualkan fly ke mekah untuk menunaikan umrah pada pukul 2pm arini. tup2 dapat call drpd handler dia yg mengatakan penerbangan ditangguhkan lagi...buat kali ke 2!!!..alasan tetap sama..visa blom dpt lagi. petang esok baru dapat. tu baru dapat visa..terbangnye ntah bila. handler tu siap ckp kat mak aku..dia dah naik malu coz ahad lepas dia yg tepon bitau penerbangan arini kerana dimaklumkan yg visa dah dapat...tup2 tgh hari semalam dia bitau visa baru sampai esok. sib baik aku n hubby x amik cuti lagi. adik aku ada yg dah amik cuti..abg ipar aku pun sama. dorang sumer cadang nak antar sampai KLIA. memang frust gakla bg yg dah apply cuti tu..terpaksa kensel le huhu.

adik lelaki aku yg akan ikut mak menunaikan umrah pun marah2. katanye agensi yg menguruskan umrah ni cakap ntah hapa2. mcm menyusahkan pun ya. ustaz yg handle tu ckp kat mak aku..apakal la duit telah dihantar ke arab saudi..kalau tak antar lagi dia nak amik balik je duit tu. mak cuma kata..its ok..anggap ni dugaan je la. semoga after this takde halangan n masalah lagi. tenang je mak menerima berita ni. dia lebih risaukan anak2 dia yg masing2 nak amik cuti ni huhu. takpe la mak..kita doakan je la ye..semoga mak dpt fly dlm masa terdekat ni. takdela dok tertunggu-tunggu je.

0 comments: