CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 3, 2011

Book Fair PWTC

last weekend aku sefamily pegi bercuti ke KL. plan dari awal nak bwk the girls ke Book Fair kat PWTC then plan lain dgn member utk ke zoo next day. rancangan nak bertolak kul 2.30 ari jumaat terlewat sejam lebih gegara anak2 dara aku yg lmbt bersiap...mmg berasap telinga memasing kena bebel dgn aku. patut sampai KL kul 6++ pm..sudahnya dekat kul 9pm baru kitorang sampai. x kisah la tu. port biasa bila gi KL..umah ima la..mana lagi hehe. berkampung la kitorang kat situ 4 hari 3 malam.

hari sabtu aku cadang ke Book Fair dgn ima bwk the girls naik LRT je...budak2 tu pun mmg excited nak naik LRT. tp Ady hantar naik keta...ada muka frust la jugak budak2 tu hehe..that day dpt jumpa Ray..kawan dr singapore yang kali akhir jumpa tahun 2007. nampak kurus tul minah tu dr first time jumpa..apa rahsia agaknye hahaha.

lepas ucap babai kat ray kat the Mall..aku, the girls n ima sefamily pegi ke PWTC. omak aiii punya ramai orang kat situ..almaklumla 2 hari terakhir bookfair. tp kali ni pening sikit la gi sbb ianya diasing2 ikut dewan..pastu kat tingkat 2 ada lagi..aku pegi jenguk tempat karangkraf je..then gi masuk ke dewan tempat jualan Ana Muslim..sbb mmg tu tujuan asal. aku ckp je kat the girls..apa buku ke barang Ana Muslim yg awak nak..ambikkkkk je..nanti mummy bayo..dorang apa lagi..ambik je la haha..kira2..eh byk lg balance..so pegi beli buku2 utk the boys plak...x cukup dgn tu..aku offer budak2 tu beli novel yg dorang nak..as long as bukan novel cinta..too soon for them to read that kind of books. apa lagi..kemain galak dorang memilih. sudahnye abis jugak duit yg diperuntukkan tu..x perlu topap dgn duit lain. kat situ jumpa Nopal dgn anak2 dia..jadi babysitter katanye coz Lyn gi cuti2 mkn angin kat Langkawi.

balik dr book fair around 6++ then singgah situ..singgah sini..sudahnye kul 8pm gak sampai rumah. pas puas rehat..mkn sumer..aku dgn ima berperang kat dapur siapkan bahan2 utk masak mee kari keesokan harinya. dah janji dgn Chah dan Red balik dr Zoo..singgah mkn kat umah Ima...ada makan2 n sambutan belated bday Aida n Ady sekali.


last minute date with Ray from Singapore..sempat snap gambar kat the Mall je



posing kat poster Ana Muslim pas menghabiskan RM300



muka-muka kepenatan

0 comments: