CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 6, 2011

cuti-cuti cherating

lama sgt x update blog ni..aku wat entry byk la arini utk cover masa2 yg aku x sempat update blog tu hiks!. entry ni berkisar tentang cuti2 aku dgn kengkawan sembang rumahtangga di cherating pada 16-17 september yang lalu. best mmg best. tp mood menaip tgh malas kan. kalau rajin tu mcm karangan spm aku taip..so layan gambar je la ye.


oh ye..gambar yg aku letak ni..patutnye kena tgk dr bawah sbb gambar sebelah atas aktiviti selepas gambar bawah ye heehehe


Geng Mummy dan pasangan


zoo mini kuantan

keluarga sembang-rumahtangga


prot kekenyangan


tangan sapa la tu



waktu baru sampai


mommies


berendam kita


syoknye mandi


2 org ibu yg menjaga anak dan 'anak-anak'


tersandar kekenyangan


red tukang potong kek


epp eppp jgn cuit


jgn sentuh kek kak ain (dia ckp)


holiday villa apartment


0 comments: